K-Citymarket Jumbo, Vantaa

Maidot_Voit_Image

K-Citymarket Jumbo Vantaalla uudistui täysin

Kauppa on panostanut laatuun ja keskittyy vahvasti ostoskokemukseen. Yli 30 000 tuotteen laajan ja laadukkaan valikoiman lisäksi kaupassa on ravintolamaailma, joka kattaa yhdeksän erilaista keittiöosastoa ja 122 istuinpaikkaa. Asiakkaat varmasti löytävät omat suosikkiruokansa rentoutuessaan ostosreissujen välissä.

Yksi K-Citymarket Jumbon erikoispiirteistä on heidän intohimonsa erikoisruokavalioihin ja ruokatrendeihin. Monipuolinen valikoima vaatii paljon hyllytilaa. Erikoistuotteiden tuotetiedot näkyvät suoraan kalusteissa tai lattialla, jotta niiden löytäminen olisi helppoa.

Viessmann Kylmäjärjestelmät toimitti K-Citymarket Jumboon CO2-kylmälaitoksen ja mahtavat 425 metriä keskuskoneellisia kylmäkalusteita, joissa käytettiin PipeMOST-putkitusta, sekä useita omakoneellisia kylmäkalusteita.

Koko projekti kesti alkuvuodesta 2020 kesän loppuun saakka. Remontin aikana kauppa pysyi avoinna normaalisti asiakkaille.