Yhtiömuutoksia Viessmann Kylmäjärjestelmät Oy:ssä

news_FINLAND_

Heti ensi vuoden alussa, 01.01.2024, toimintansa aloittaa uusi yhtiö, Viessmann Kylmäpalvelut Oy, joka tarjoaa teille kattavat kaupallisen kylmän elinkaaripalvelut sekä kylmäurakoinnin osaamisen. Nykyiset huoltoyhtiömme FCool Oy ja Suomen Jääkylmä Oy tulevat osaksi tätä uutta yhtiötä. Lisäksi Viessmann Kylmäjärjestelmistä ja Epta Suomesta urakointia ja huoltoa tekevät henkilöt siirtyvät Viessmann Kylmäpalveluihin. Viessmann Kylmäpalveluiden palveluksessa on noin 80 kylmäalan ammattilaista, ja katamme kaiken kaupallisen kylmäalan projekti- ja huoltoliiketoiminnan vastuullisesti ja luotettavasti.

Viessmann Kylmäjärjestelmät Oy ja Epta Suomi Oy huolehtivat jatkossa kylmäkalusteiden ja kylmähuoneiden myynnistä. Marraskuussa julkaisimme tiedotteen, jossa kerroimme Viessmannin ja Eptan uudesta yhteisyrityksestä, joka kehittää vahvaa paikallista kaupallisen kylmän osaamista ja tarjontaa myös Suomen markkinalla. Tulemme toimittamaan asiakkaillemme kaupallisen kylmän kokonaisratkaisuja entistäkin tehokkaammin ja paremmin.

Viessmann Kylmäpalveluissa urakointiliiketoimintaa johtaa Panu Lammi, ja huoltoliiketoiminta on Jukka Kortelaisen vastuulla. Tuotemyyntitiimejämme johtavat Harri Tarkkanen ja Juha Weckström. Kaikki edellä mainitut raportoivat Mika Aaltoselle, joka vastaan kotimaan liiketoiminnasta kokonaisuutena.